Brisanje proizvoda iz korpe

Da li ste sigurni da želite da uklonite ovaj proizvod iz korpe?


Otkaži porudžbinu

Da li ste sigurni da želite da otkažete porudžbinu?


Blog

Modni imperativ generacije Z

MODA, GENERACIJA Z
18. 11. 2020.

Generacija Z će reći: Budi šta god želiš, samo budi dobar u tome! Stigla je generacija koja ima svoj stav, zna šta želi i ima informacije na dohvat ruke. Ovo je posledica toga što je generacija Z digital native generacija, odnosno oni su odrasli sa tim.

Za generaciju Z je jedinstvenost srodna transparentnosti; jedinstveni komadi su za njih stvar individualnosti. U čemu je poenta izgledati dobro, a ne osećati se dobro? Generacija Z menja stanje stvari i menja definiciju reči kul. Najpoznatiji pripadnici generacije su popularni na mrežama YouTube i TikTok.

Različitosti, inkluzija i autentičnost su samo tri elementa njihovog etosa - jedinstvenog duha kulture. Majice bez određenog oblika, opušteni duksevi, haljine i farmerice se generaciji Z dopadaju, jer deluje kao da se nisu ni potrudili oko izgleda. A upravo to i žele.

Optimistični su, žele da rade mnogo, smatraju milenijalce lenjima. Milenijalci su generacija pre njih i svedoci su uvođenja interneta, deljenja SMS poruka i razvijanja društvenih mreža. Ipak, generacija Z je odrasla sa društvenim mrežama i oni su korisnici svega nevedenog. Oni ne znaju za drugačije. Neki tinejdžeri ne znaju da je telefon nekada izgledao kao na slici.

Ne postoji jasna granica, odnosno godina rođenja koja odvaja današnje tinejdžere od milenijalaca, ali po nekim izvorima to je 1998. godina, pa nadalje. Ono što je zajedničko generaciji Z sa svim ostalim generacijama je upravo to da kroz modu žele da pokažu svoje vrednosti.
 

Tri glavne odlike modnog odabira generacije Z


1. Generacija Z želi da predstavi realnost.

S obzirom na to da čvrsto veruju u individualnost svakog pojedinca, generacija Z smatra privlačnim samopouzdanje, udobnost i pozitivni prikaz svog tela. Tradicionalno više ne važi u njihovom svetu, jer više nije realno.

Generacija Z rado prati brend ili proizvod koji ima svoju priču, kao na primer priča da je Baltimor sačuvao Nike Air Force 1. Postmilenijalci ne veruju da postoji savršenstvo i očekuju od brendova da predstave realan pogled na to kako realni ljudi nose realnu odeću. Kada smo kod toga kako oni biraju šta će da kupe, modeli iz magazina sada više ništa ne znače. Oni slušaju influensere, baš kao što je Edita Aradinović.

2. Žele da se osećaju opušteno.

Milenijalci su koristili odeću tako da im pomogne u nečemu. To su bile neke odgovarajuće košulje i ne previsoke ženske štikle za posao. Ovo se ipak nije moglo nositi u večernjem izlasku. Sa druge strane, generacija Z vrednuje udobnost i funkcionalnost. Za milione tinejdžera danas preuske haljine ne znače mnogo, naprotiv - traže odeću koju mogu da nose od jutra do mraka, u svim prilikama. Da im uvek bude ležerno i opušteno.

Generaciju Z više interesuje negovanje spontanog izraza lepote, nego savršeno uklopljenog izgleda. Oni mnogo opuštenije pristupaju stilu. Njihova lepeza izbora je široka, nose se lake stvari, ponekad totalno nepovezane. U trendu su oversized veličine koje ne otkrivaju siluetu tela.

Edita na slici nosi ženske patike Puma RS-X3 Pretty Pink.

3. Generacija Z želi da izgleda jedinstveno.

Pripadnici generacije Z će kupiti ono što se prodaje samo ovog momenta, čak vole stvari koje su sami napravili.

Deca digitalnog doba dele svoj život na društvenim mrežama na Instagram-u, Snapchat-u i YouTube-u. Za njih je kul kada izgledaju drugačije od ostalih. Njima je to najvažnije, po cenu toga da budu i čudni. To je poželjnije od dosadnog stila. Za njih je to potvrda dovoljnog samopouzdanja da se bude jedinstven.

Zapratite nas na Instagram-u i pogledajte celokupnu ponudu na ovom linku.