Brisanje proizvoda iz korpe

Da li ste sigurni da želite da uklonite ovaj proizvod iz korpe?


Otkaži porudžbinu

Da li ste sigurni da želite da otkažete porudžbinu?


Blog

Diadora - Make it bright

DIADORA
11. 03. 2019.

Diadora je brend čiji počeci datiraju iz 1948. godine. Od tada, pa do danas, ova kompanija proizvodi sportsku opremu koja je prepoznatljiva svuda. Pogledajmo kako je Diadora uspela da se probije na tržište i da postane brend koji je prepoznatljiv širom sveta.


Istorija brenda Diadora


Diadora je italijanski brend koji se bavi proizvodnjom sportske obuće i odeće. Sam naziv brenda potiče od grčke reči “dia-dora”, što znači “deljenje poklona i počasti”. Priča o Diadori je u velikoj meri deo italijanske istorije. Diadorinu istoriju, dužu od sedam decenija, započeo je mladi dečak po imenu Marcello Danieli, radeći u trgovini. On je uspeo da od italijanskog brenda napravi pravo čudo i postavi temelje buduće multinacionalne kompanije.

Ovaj brend je svoje početke zabeležio u maloj radionici koja je proizvodila tada najbolje čizme za planinarenje u Italiji. Već tokom 60-tih godina Diadora počinje da se približava svetu sporta, izradom sportske odeće vrhunskog kvaliteta. Nakon deset godina teškog rada i inovacija sportske opreme, ova kompanija je kao svoje promotere angažovala šampione u sportu kao što su Roberto Baggio, Marco Van Basten i Bjorn Borg. Ovom kampanjom, Diadorina obuća postala je jedna od najtraženijih brendova današnjice.

Diadora je je pratila mnoge svetske sportske događaje, pružala je podršku sportistima i stvarala uspešne saradnje sa timovima različitih zemalja. Diadorin prestiž se ogleda upravo u priznanju od strane svetskih šampiona, koji su označili Diadoru kao sinonim za uspeh, italijanski stil i tehnološku izvanrednost.

Razvoj prvih proizvoda brenda Diadora

Danieli je tokom osnivanja kompanije imao apsolutnu podršku supruge. Bračni par Danieli je ambiciozno, zajedničkim snagama uspeo da lansira prvi  Diadorin proizvod, a to su bile čizme za planinarenje. Ovaj proizvod je doživeo veliki uspon tokom šezdesetih godina usled prosperiteta ekonomije države Italije. Drugi proizvod kojim je Danieli oduševio ljubitelje obuće bile su ski čizme. Karakteristike ove inovacije bile su elegantan dizajn, dobre ski performanse i pre svega izdržljivost. Ovakvi uspešni počeci doveli su do povećanja vernosti kupaca, a na kraju je Diadora bila nagrađena i povećanom prodajom.


Proizvodi današnjice


Nakon razvoja kompanije, 70-te godine predstavljale su prvi korak ka industrijskim novitetima sportske opreme kompanije Diadora. Iako su prvobitni proizvodi bili zasnovani na zanatskim tehnikama, trendovi tržišta nalagali su inovacije, te je obuća ovog brenda postajala tehnološki naprednija i sve privlačnija ljubiteljima obuće.



Danas, Diadora ne samo da proizvodi vrhunsku obuću koristeći najnoviju tehnologiju, već se bavi i proizvodnjom odeće zanimljivog dizajna. Fokus same proizvodnje jeste na sportovima poput tenisa, fudbala i generalno trčanja i biciklizma. Bez obzira kojoj generaciji pripada, svaki Diadorin proizvod zadržava visok kvalitet, inovativnu tehnologiju, fashion dizajn i dašak istorije brenda.

Zbog svih svojih uspeha, Diadora se zasluženo nalazi na listi najpopularnijih brendova sveta.